سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قره کلیسا ارمنستان

تور ارمنستان از پرطرفدارترین تورهای گردشگری می باشد. مردمی آرام با فرهنگی مملو از شادی، موسیقی و رقص های سنتی. ارمنستان کشوری امن، بدون داشتن حاشیه سیاسی و نظامی، با مردمی خون گرم و شاد، محلی برای تجربه یک سفر دل انگیز و تجربه ایفوق العاده است.

قره کلیسا ارمنستان:

تور ارمنستان
این کلیسا در منطقه کوهستانی چالدران که مرتفع‌ترین منطقه استان آذربایجان غربی است قرار دارد. ساختمان کلیسا در بلندی کم ارتفاعی واقع است (دامنه کوه) و از طرف مشرق بر دره کم عمقی که در آن نیز رودی جاری است مشرف است. این کلیسا در سطحی به مساحت 150×200 متر ساخته شده است و با دیوارهای بلند و با برج، بارو محصور گشته و شباهت بسیاری به کلیسای اچمیادزین دارد.

در سال 644 یا 645 هجری قمری تجدید بنا شد. فرمان شاه عباس اول صفوی در حمایت از ارمنیان بر روی سردر آن دیده می‌شود. عباس میرزا ولیعهد فتح‌علی‌شاه نیز تزئیناتی بر آن افزوده‌است.

سیاه کلیسا یا قره کلیسا ارمنستان، مزار تادئوس مقدس یکی از حواریون عیسی مسیح است. به استناد منابع تاریخی بخشی از ارمنیان پیرو دینزرتشت بوده‌اند و بخشی نیز آئین مهرپرستی داشته‌اند. برای نخستین بار در سال 43 میلادی دو نفر از حواریون به نام‌های تادئوس قدیس وبارتلمئوس قدیس از شمال بین‌النهرین گذشته و برای رساندن پیام مسیح وارد این مناطق می‌شوند.
«تادئوس مقدس» که یکی از حواریون عیسی مسیح و از بنیان‌گذاران کلیسای حواری ارمنی است، در سال 66 میلادی بخاطر بشارت مسیحیت به قتل رسید. مقبره وی در سیاه کلیسا یا قره کلیسا قرار دارد و به صورت یکی از زیارتگاه‌های مهم ارمنیان از آن یاد می‌شود. در داخل این کلیسا دالان‌هایی تعبیه شده‌اند که برای آذوقه سربازان و افراد کلیسا بوده است. هر ساله در سوم مرداد مسیحیان زیادی جهت انجام مراسم خاص این روز از سراسر جهان به آن سفر می‌کنند و در اطراف کلیسا چادر زده و اقامت می‌کنند. سر کشیک کلیسای تبریز، امین مسیحیان خارجی می‌باشد که همه ساله مبالغی جمع‌آوری و در اختیار او گذاشته می‌شود. تا صرف این بنا و مسیحیان ایران شود.

این کلیسا به عنوان اولین کلیسای جامع جهان مسیحیت شناخته می‌شود. گفتنی است ارمنی‌های ایران هر سال در روزهای آخر تیرماه و هفته اول مرداد ماه (تاریخ مراسم هر ساله متغیر است، این مراسم در سال 1394 در 27 تیر برگزار خواهد شد) که مصادف با قتل تادئوس مقدس و پیروان مسیحی اوست در قره کلیسا مراسم خاصی برپا می‌دارند. این مراسم با حضور ارمنیان و تعدادی از سفرای کشورهای مسیحی در ایران برگزار می‌شود.


شما می توانید بهترین قیمت تور ارمنستان را از ما بخواهید و بدون شک بهترین خدمات را به شما ارائه نموده و خاطره ای فراموش نشدنی از تور ارمنستان را برای شما ثبت میکنیم.


آژانس هواپیمایی فاراگشت کوروش کبیر تور ارمنستان:

آژانس ما مجری اصلی تورهای مسافرتی داخلی و خارجی با مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است.

کارشناسان خبره ما در تمام ایام هفته همراه شما بوده و با گشاده‌رویی پاسخگوی تمام سوالات در زمینه خرید بلیت، تورهای خارجی و هر گونه پرسش دیگر، در ارتباط با سفر شما هستند.

به منظور رفاه حال مشتریان گرامی، قیمت تورها و بلیت‌های ما با حداقل سود فروخته می‌شود و در عین حال، به منظور ارائه تورهای اقساطی ما با شرکت عظیم شهر قراردادی را به امضا رسانده‌ایم تا بتوانیم با شرایط ویژه، تورهای قسطی را نیز اجرا کنیم. به این ترتیب شما می‌توانید هزینه تور خود را بر اساس شرایط ذکر شده در بخش رزرو تور اقساطی سایت رسمی ما به صورت ماهانه بپردازید.

تاکنون کسب و کار ما همواره با امید و اتکال به خداوند متعال به پیش رفته و هدف اصلی ما جلب رضایت مشتریان گرامی و بسترسازی مناسب و مطمئن برای سفر آنهاست. در عین حال بر این باور هستیم که روزی ما در گرو رضایت کامل مشتریان بوده و همواره با اخذ نظرات آنها هر چه می‌گذرد بر باور خود استوارتر می‌شویم.

به خاطر داشته باشید که با عضویت در سایت ما قیمت تور ارمنستان و بلیط ارمنستان به تلفن همراه یا ایمیل شما ارسال خواهد شد.

آژانس هواپیمایی فاراگشت کورش کبیر

faragasht.com

مجری اصلی تورهای مسافرتی داخلی و خارجی با مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری

021-86037416

info@faragasht.com