سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تور ارمنستان فاراگشت | تور ارمنستان

  • هزینه ها در ارمنستان به چه صورت است؟

هزینه ها در ارمنستان از ایران پایین تر می باشد و چه از نظر خورد و خوراک و چه خرید اذیت نخواهید شد. به همچنین اگر از خدمات تور ارمنستان فاراگشت استفاده کنید بسیار زیاد در هزینه های خودتان صرفه جویی می کنید.


  • قهوه های ارمنستان را تست کنید:

تفاوت قهوه ای که در ارمنستان امتحان خواهید کرد با سایر قهوه ها مشهود است و این به دلیل نحوه تهیه قهوه می باشد. اگر شیوه طبخ غذاها و تهیه قهوه را از رستوران ها و کسانی که شما را در تور ارمنستان به قهوه دعوت می کنند بپرسید، مسلما دستور تهیه را به شما به اشتراک خواهند گذاشت.

  • این غذاهای محبوب ارمنستان را حتما تست کنید:

تولما: تولما یا دلمه غذایی است که در آن از گوشت و سبزیجاتی مثل برگ مو، گوجه، فلفل، بادمجان و کلم استفاده می شود. تولما به صورت داغ و به همراه سس ماست و سیر سرو می شود.

قاپاما: یکی از غذاهای اصیل در ارمنستان قاپاما است. این غذا در زمان کریسمس پخته می شود. برای پخت قاپاما داخل کدو تنبل را خالی کرده و با موادی همچون برنج پخته شده و ترکیبی از میوه های خشک مانند بادام، خرما، سیب، آلو، زغال اخته، زردآلو، آلو بخارا و کشمش پر می شود.

برک پنیری: این غذا یکی از غذاهای زمستانی معروف ارمنستان به حساب می آید. این غذا یک شیرینی تند است که با خمیر اسفناج و گوشت گاو به همراه لایه ای از پنیر تهیه می شود.

  • ارمنستان را سرزمین کلیساها می نامند:

کلیسای جامع اچمیادزین واقع در شهر واغارشاپات کشور ارمنستان می باشد که طبق گزارشات انجام شده گفته می شود این کلیسا در سال 303 میلادی به پایان رسید و از این رو از این کلیسا به عنوان اولین کلیسای مسیحیت در سرتاسر جهان یاد می شود و سالانه منجر به جذب تعداد زیادی از گردشگران را به این منطقه گردشگری می شود.

  • نان ارمنی در لیست میراث فرهنگی یونسکو به ثبت رسیده است:

میزهای شام ارمنی ها ندرتا خالی از نان لواش است، یک نان مسطح خوشمزه که در حقیقت پایه اصلی غذاهای ارمنی است. نکته مهم این است که نان لواش در سال 2014 در لیست میراث فرهنگی یونسکو به ثبت رسیده است.

  • ارمنی ها بسیار مهمان نواز هستند:

اکثر مردمان این کشور خونگرم و مهربان هستند و به مهمان نوازی شهرت دارند و از آنجا که این شهر سال ها جزو خاک ایران بوده رفتاری شبیه ایرانی ها دارند، به خصوص نسل قدیمی این کشور.

  • در سفر به ارمنستان از دره گل ها نیز دیدن کنید:

این شهر کوچک و دلنشین دارای مساحتی برابر با 4 کیلومتر مربع است و در حقیقت همانند تفریگاحی دل انگیز هر ساله گردشگران زیادی را به سوی خود روانه می‌کند. ویژگی‌های منحصر به فرد طبیعی و جغرافیایی این شهر کوچک باعث شده تا در فصل‌های مختلف جذابیت خاص خود را داشته باشد و گردشگران را عاشق خود کند.

  • از پرطرفدارترین موزه ارمنستان دیدن کنید:

موزه تاریخ ایروان از جمله مکان های تاریخی ارمنستان محسوب می گردد. موزه تاریخ ایروان شامل مجموعه بی نظیری از آثار هنری باستانی می باشد که این موزه را به یک موزه بسیار پرطرفدار در ارمنستان تبدیل کرده است.


تور ارمنستان فاراگشت از پر طرفدار ترین تور های گردشگری می باشد. با مناسب ترین قیمت تور ارمنستان که برای شما فراهم کردیم یکی از فوق العاده ترین سفرهای زندگیتان را با سفر به ارمنستان تجربه خواهید کرد.

آژانس هواپیمایی فاراگشت کورش کبیر

faragasht.com

مجری اصلی تورهای مسافرتی داخلی و خارجی با مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری

021-86037416 – 021-86037418