سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تور ارمنستان | اپرا تئاتر ارمنستان

اپرا تئاتر ارمنستان که یکی از جاذبه های گردشگری ارمنستان در تور ارمنستان است ، در 28 نوامبر 1930 و دهمین سالگرد جمهوری ارمنستان ساخته شده است و ساختمانش در 20 ژانویه 1933 افتتاح شد. ساختمان اپرا و باله ارمنستان در واقع همان تئاتر دانشگاهی ارمنستان است که در سال 1933 توسط معمار طراح برجسته ارمنستان، "الکساندر تامانیان" طراحی و نیز به دست خود او افتتاح شد.

اپرا تئاتر ارمنستان محل شکوفایی اپرای ارمنستان بوده و جدا از زیبایی تاریخی مکانی برای تماشای اپرا یا تئاتر بوده است.

تور ارمنستان,قیمت تور ارمنستان,سفر به ارمنستان

تور ارمنستان و سفر به ارمنستان

شروع ساخت خانه‌ی اپرا به 28 نوامبر 1930 و دهمین سالگرد جمهوری ارمنستان شوروی برمی‌گردد و ساختمانش در 20 ژانویه 1933 افتتاح شد. کمی پس از آن نیز یک گروه باله تشکیل شد. این سالن که توسط معمار برجسته تامانیان طراحی شد، از دو سالن با نام‌های سالن کنسرت آرام خاچاتوریان و سالن اپرا و باله ملی تئاتر ارمنستان با یک سقف واحد و دو استیج متفاوت تشکیل شده است. هردو سالن شبیه به آمفی‌تئاترها طراحی شده‌اند و اکوستیک هستند. البته سالن کنسرت آرام خاچاتوریان (Aram Khachaturian ) توسط پسر تامانیان، جورج ساخته شده است. جورج پس از مرگ پدرش کار او را تکمیل کرد. این سالن گنجایش 14000 نفر را دارد، در حالی که سالن باله و اپرا بالغ بر 1260 نفر را در خود جای می‌دهد.

همچنین دارنده میراث فرهنگی هزار ساله ارمنستان بوده است. ورود به ساختمان اپرا با لباس ورزشی ممنوع است، ورود حیوانات به ساختمان ممنوع است، بردن غذا و نوشیدنی به داخل ساختمان ممنوع است.

تور ارمنستان,قیمت تور ارمنستان,سفر به ارمنستان

تور ارمنستان از پر طرفدار ترین تور های گردشگری می باشد. با مناسبترین قیمت تور ارمنستان که برای شما فراهم کردیم یکی از فوق العاده ترین سفرهای زندگیتان را با سفر به ارمنستان تجربه خواهید کرد.

آژانس هواپیمایی فاراگشت کورش کبیر

faragasht.com

مجری اصلی تورهای مسافرتی داخلی و خارجی با مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری

021-86037416