سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تور ارمنستان

تور ارمنستان یکی از پرطرفدارترین تورهای خارجی چه در بین ایرانیان و چه گردشگران سراسر جهان است و هر ساله میلیون ها گردشگر از طریق  تور هوایی ارمنستان از این کشور زیبا دیدن میکنند.
دلایلی چون فرهنگ غنی و مردمان مهمان دوست ارمنستان و همچنین جاذبه های توریستی ,مناطق بکر طبیعی و تاریخی بسیاز زیاد این سرزمین باعث افزایش ترافیک گردشگران در این کشور میباشد.
این سرزمین سرسبز و زیبا در منطقه قفقاز جنوبی و در همسایگی ایران-آذرباییجان و گرجستان قرار گرفته است, پایتخت ارمنستان شهر ایوان است که تقریبا یک سوم کل جمعیت این کشور و چیزی حدود هفتاد درصد جاذبه های توریستی ارمنستان را به خود اختصاص داده است, شهرهای مطرح دیگر ارمنستان گیومری و اچمیادزین میباشند.
بهترین زمان برای تور ارمنستان و سفر به این کشور زیبا برای مشاهده جاذبه های توریستی و تفریحی آن فصل بهار و تابستان است که دمای هوا برای کشت و گذار سیاحتی و تاریخی بسیار مطلوب میباشد, هر چند که در فصول دیگر نیز به دلیل برگزاری جشن ها و کنسرت ها سفر به این کشور خالی از لطف نیست.

چرا برای سفر باید تور ارمنستان را انتخاب کنید؟

سفرهای خارجی چه تأثیری بر بینش و رفتار انسان دارند؟

با کمی دقت بر مقوله سفرهای خارج از کشور در میابیم که علاوه بر سپری کردن اوقاتی خوش، تجارب ارزشمندی در ارتباط با تعامل، رفتار انسانی و شیوه زندگی کردن می‌آموزیم. یاد می‌گیریم که به دلیل تفاوت‌های نژادی، قومی و مذهبی، زود در مورد دیگران قضاوت نکرده و نگرش عمیق‌تری نسبت به دنیای اطراف خود و مردم آن پیدا می‌کنیم. بدیهی است که چنین تجربه ذی‌قیمتی باعث پخته‌تر شدن، بالاتر رفتن اعتماد به نفس و کسب قدرتی بیشتر در مواجهه با مشکلات زندگی روزمرة ما می گردد.

چگونه می‌توان به سادگی اقدام به برنامه‌ریزی برای یک سفر خارج از کشور نمود؟

در مواجهه با سفرهای خارجی مثل تور ارمنستان ، اولین موردی که به ذهن هر کس خطور می‌کند، احساس عدم امنیت، دشواری و هزینه زیاد چنین سفرهایی می‌باشد. از این روی، معمولاً عطای سفرهای خارج از کشور به لقای آن بخشیده شده و به همان سفرهای داخلی اکتفا می‌شود. اما اگر اطمینان داشته باشیم که سفر خارجی ما از لحاظ هزینه و چالش‌های پیش رو، تفاوت چندانی با یک سفر داخلی به یکی از شهرهای بزرگ کشورمان ندارد، حتماً با طیب خاطر به آن فکر کرده و برای انجام آن برنامه‌ریزی خواهیم کرد. برای رسیدن به این منظور، آژانس مسافرتی فاراگشت کوروش کبیر همواره همراه شما بوده و با ارائه اطلاعات مفید شما را در تصمیم خود مصمم خواهد کرد.


پیشنهاد اول آژانس هواپیمایی ما برای سفرهای خارجی، استفاده از تور ارمنستان است

اینکه چرا پیشنهاد اول ما برای شما بازدید و سفر به کشور ارمنستان است، به اخذ روادید با کمترین دشواری، هزینه پایین سفر و وجود انواع اماکن تاریخی و دیدنی در آن برمی‌گردد. یعنی اخذ ویزای فرودگاهی، هزینه‌های پایین اسکان، رفت و آمد و کالاهای موجود در این کشور، ارمنستان را به یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای یک سفر خارجی مبدل کرده است.

از طرفی کشور ارمنستان به دلیل داشتن جنگل‌های سرسبز، دریاچه‌های زیبا و دشت‌های پهناور، از جمله دره گل ها، دریاچه سوان، شهر آشتاراک، شهر دیلیجان و شهر جرموک به همراه اماکن تاریخی، از جمله کلیساهای گوناگون، موزه‌های مختلف و هنرهای مدرن، همواره یکی از اهداف گردشگران به شمار می‌رود که باعث شده است استقبال زیادی از تور ارمنستان شود ، پیاده روی و قدم زدن در روستاهای سرسبز ارمنستان یکی از تفریحات لذت بخش در این کشور است. اسب سواری در کوه آتشفشان آراگات از دیگر تفریحاتی است که باید هنگام سفر به ارمنستان آن را تجربه کنید. در حیات وحش ارمنستان نیز به طور کلی اغلب گونه‌های مختلف پرندگان موجود در اروپا یافت می‌شود.

به این ترتیب، با استفاده از تور ارمنستان آژانس مسافرتی فاراگشت کوروش کبیر می‌توانید سفری آسان و کم هزینه به این کشور داشته باشید.


چرا تور ارمنستان آژانس هواپیمایی فاراگشت کوروش کبیر یک گزینه مناسب است؟

آژانس ما مجری اصلی تورهای مسافرتی داخلی و خارجی با مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است.

کارشناسان خبره ما در تمام ایام هفته همراه شما بوده و با گشاده‌رویی پاسخگوی تمام سوالات در زمینه خرید بلیت، تورهای خارجی و هر گونه پرسش دیگر، در ارتباط با سفر شما هستند.

به منظور رفاه حال مشتریان گرامی، قیمت تورها و بلیت‌های ما با حداقل سود فروخته می‌شود و در عین حال، به منظور ارائه تورهای اقساطی ما با شرکت عظیم شهر قراردادی را به امضا رسانده‌ایم تا بتوانیم با شرایط ویژه، تورهای قسطی را نیز اجرا کنیم. به این ترتیب شما می‌توانید هزینه تور خود را بر اساس شرایط ذکر شده در بخش رزرو تور اقساطی سایت رسمی ما به صورت ماهانه بپردازید.

تاکنون کسب و کار ما همواره با امید و اتکال به خداوند متعال به پیش رفته و هدف اصلی ما جلب رضایت مشتریان گرامی و بسترسازی مناسب و مطمئن برای سفر آنهاست. در عین حال بر این باور هستیم که روزی ما در گرو رضایت کامل مشتریان بوده و همواره با اخذ نظرات آنها هر چه می‌گذرد بر باور خود استوارتر می‌شویم.

به خاطر داشته باشید که با عضویت در سایت ما قیمت تور ارمنستان و بلیط ارمنستان به تلفن همراه یا ایمیل شما ارسال خواهد شد.


آژانس هواپیمایی فاراگشت کورش کبیر

faragasht.com

مجری اصلی تورهای مسافرتی داخلی و خارجی با مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری

021-86037416

info@faragasht.com